Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33039Pochybení řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2019, před 6 lety

Šárka Schovánková

Znění stížnosti

Dobrý den.

Dnes 28.5. 2019 ve 14:16 hodin jsem nastupovala na zastávce Šaldovo náměstí do autobusu linky číslo 12 směr Pavlovice. Číslo autobusu bylo 705.
Nástup probíhal poněkud neobvykle. Řidič zastavil autobus mimo zastávku za dalším autobusem a otevřel dveře. Ze zastávky nebyl vidět. Po té, co jsem si ho všimla i s ostatními lidmi, jsem se k autobusu rozeběhla i s kočárkem. Cestující začali honem nastupovat předními dveřmi a já se hnala ke dveřím určeným k nástupu s kočárkem. Trvalo mi to cca o 5 vteřin déle, než nastoupil poslední cestující předem a tak se netrpělivý řidič rozhodl zavřít dveře zrovna ve chvíli, kdy jsem nastupovala a okamžitě se rozjel. Dveře mne praštily do ramene a kočárek jsem nestihla umístit a natož zajistit, tak jsem s ním v autobusu balancovala, dokud řidič nezastavil na semaforu. Na zastávce už ani nezastavil, tu projel. Na mou hlasitě vyřčenou větu "jestli si dělá srandu" nereagoval. (a věřím, že ji slyšel, když se otočili lidé i z předních sedadel.)

Naštěstí se, krom naraženého ramene nic nestalo, ale při představě, že mohlo vše dopadnout mnohem hůř, bych byla ráda, kdyby byl řidič poučen o bezpečnosti cestujících. To, že ohrozil zdarví dítětě a jeho matky se mi zdá být dost pádným důvodem řidiče alespoň pokárat, aby se pro příště nic takového nestalo jiným cestujícím, kteří by takové štěstí už mít nemuseli.

Děkuji za vyřízení.

S pozdravem

Šárka Schovánková


Požadované řešení

Ponaučení zaměstnance o bezpečnosti cestujících


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 13:23, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním a bezpečném chování zaměstnanců k pasažerům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2019 12:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.