Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Koupila jsem si boty za 1085,- 1.5.2014 v obchodě Topshop.Po 2 obutí jsem si všimla zničené podrážky na šipce,která se začala odlupovat.Šla jsem je reklamovat.Reklamaci mi ale neuznali,protože "v tomto směru nebyla shledána žádná výrobní ani materiální vada,která by zapříčinila vznik reklamovaného poškození".Při tom je úplně jasné,že je to vada materiálu a hned na pohled je vidět ,že ty boty jsou nekvalitní na takovou cenu.Podle mé zkušenosti se žádné kvalitní boty za takovou chvíli nepoškodí takovým způsobem.
Děkuji za porozumění.
Shmatova
Sandále na podpadku.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o nesplněnou jakost při převzetí, kdy by měl prodávající prokázat, pokud chce reklamaci zamítnout, že vada na zboží při převzetí nebyla. Jinak se dle ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku předpokládá opak.
Prodávající dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Společnost Alshaya Czech s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.