Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33042Nesolidnost společnosti pepa.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2019, před 6 lety

Ivan Průcha

Znění stížnosti

Dne 31.10.2018 jsme v Slevomatu zakoupili pobyt v penzionu Borovanský mlým. Od společnosti PEPA.cz jsme obdrželi voucher PEP2754107459 a zablokovali jsme si termín na 14.4.2019. Týden před nástupem jsme obdrželi mail od majitele penzionu s tím, že vzhledem k tomu, že mu pepa.cz neproplácí vouchery, rozvázal s pepa.cz spolupráci. Toto mi také od pepa.cz bylo potvrzeno.Na můj mail s požadavkem na vrácení peněz mi bylo od pepa.cz v mailu potvrzeno rozvázání spolupráce s penzionem Borovanský mlýn a následně přislíbeno v zákonné lhůtě 30 dní vrácení zaplacené částky na můj účet(tento jsem pepa.cz zaslal). Když žádná částka na můj účet nepřišla pokusil jsem se zaslání částky urgovat. Ale již mi nebylo odpovězeno. Vzhledem k tomu že jsme v té době měli v rodině velké zdravotní problémy, neměl jsem čas ani náladu na urgování a další řešení. Až teprve nyní jsem se této záležitosti začal věnovat a opět prověřil webové stránky této společnosti (déle inzeruje pobyty) a zde jsem zjistil, že už prakticky neexistuje od 14.5.2019 možnost kontaktu a je zde pouze odkaz na provozovatele stránek, který má sídlo v Košicích (do 14.5.2019 bylo udáváno sídlo v Brně).


Produkt

pepa.cz nezajištuje služby, za které inkasuje


Požadované řešení

Požaduji tedy vrácení částky za zakoupený voucher.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2019 23:01, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 06:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.