Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.Zboží jsem objednala, zaplatila i poštovné.
2. Došel vykupón = číslo pro slevu.
3. Domnívám se, že jsem jej dle návodu uplatnila.
4. Zboží nepřišlo, po dotazu jsem byla informována, že jsem správně neuplatnila "Vykupon a nemám nárok ani na zboží, ani na vrácení peněz.
Nejde o velkou částku, ale nelíbí se mi chování těchto firem.
Vrácení peněz-pokud možno. Informace spotřebitelů o nesolidním jednání firem. Ověření, zda mohou takto postupovat.
|
Tweet |
V tomto případě by spotřebitelka měla prokázat, že voucher řádně uplatnila. V takovém případě by ji vzniklo právo na dodání zboží. Pokud voucher nebyl v uvedeném datu řádně uplatněn, nelze se z tohoto důvodu domáhat vrácení peněz. Nicméně spotřebitelka učinila objednávku a zaplatila poštovné, které by ji mělo být vráceno, pokud společnost žádné zboží nezaslala.
Vzhledem k tomu, že se nám společnost nepodařilo kontaktovat, jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít.