Společnost


Staroměstská informační spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3305Objednáno zboží, zaplaceno, zboží nedošlo, peníze nevráceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 11 lety

Danuše Humlová

Znění stížnosti

1.Zboží jsem objednala, zaplatila i poštovné.
2. Došel vykupón = číslo pro slevu.
3. Domnívám se, že jsem jej dle návodu uplatnila.
4. Zboží nepřišlo, po dotazu jsem byla informována, že jsem správně neuplatnila "Vykupon a nemám nárok ani na zboží, ani na vrácení peněz.

Nejde o velkou částku, ale nelíbí se mi chování těchto firem.


Požadované řešení

Vrácení peněz-pokud možno. Informace spotřebitelů o nesolidním jednání firem. Ověření, zda mohou takto postupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2014 14:51, před 11 lety

V tomto případě by spotřebitelka měla prokázat, že voucher řádně uplatnila. V takovém případě by ji vzniklo právo na dodání zboží. Pokud voucher nebyl v uvedeném datu řádně uplatněn, nelze se z tohoto důvodu domáhat vrácení peněz. Nicméně spotřebitelka učinila objednávku a zaplatila poštovné, které by ji mělo být vráceno, pokud společnost žádné zboží nezaslala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 10:21, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se nám společnost nepodařilo kontaktovat, jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.