Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 13.05.2019 jsem zaplatil u firmy Dalfos Motoshop balicek,ktery byl nasledne 16.05.2019 predan firme PPL CZ s.r.o ktera balicek prevzala a dal se nic nedeje.Do dnes jsem neobdrzel zadne informace co se deje s mim balickem a ani zadne instrukce ze strany PPL.Psal jsem na firmu Dalfos a pan D. mne odkazal na vasi firmu PPL protoze jste zasilku prevzali.Proto zadam o urychlenou napravu a balicek dorucit anebo zadam o vraceni penez, jinak budu muset se obratit na Statni Obchodni Inspekci a Ceskou policii.Dekuji za brzkou napravu.
zasilka byla predana od firmy Dalfos Motoshop dne16.05.2019 firmou PPL CZ s.r.o
Zadam o urychlene dodani zasilky nebo o vraceni penez
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitel by tedy v případě nedoručení ze strany přepravní společnosti měl vyzvat prodejce k dodání zakoupeného zboží. Prodejce totiž odpovídá za zboží až do jejího doručení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.