Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 20.5.2019 jsem si objednal produkt od odesilatele, se kterým má Vaše společnost smlouvu(tak mi to bylo řečeno na zákaznické lince). Bohužel, se jednalo o podvod, se kterým společnost PPL nespojuji. Problém ze strany PPL je takový, že mi nebyla zaslána informační SMS o převzetí, ani doručení zásilky! SMS o doručení mi přišla 22.05.2019 ve 14:47, že mi bude mezi 11-13 doručován balík! Zvláštní je, že Váš systém, je poslal SMS o doručení v čase, kdy už měla být zásilka předána. Po čase plánovaného doručení zásilky, přišla i SMS(neznámí odesilatel-pachatel), která jednoznačně odhalila podvod. Kdybych byl předem informován o čase doručení a Váš řidič předal zásilku mě, nedošlo k naplnění trestného činu, tedy k platbě! Já bych rozhodně takovou zásilku, v danou dobu nepřevzal!
40696067656 (číslo zásilky)
Firma PPL je přímo odpovědná(dle podmínek PPL) za pochybení v doručení, proto si budu nárokovat navrácení platby, s tím, že nerozbalený balíček Vám předám zpět, k řešení s PČR, ČOI a odesilatelem.
|
Tweet |
Jestliže společnost nejednala v souladu s obchodními podmínky (například nezaslala správně informační SMS) a v souvislosti s nesplněním své povinnosti způsobila škodu, potom by za způsobenou škodu odpovídala.
V případě podezření ze spáchání trestného činu je vhodné se obrátit na Policii ČR.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.