Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den. Minulý týden mi přišly chytré hodinky,šly dva dny a už nejdou. Taky jsem k nim nedustála záruční list. Hodinky se mi moc líbí ,tak jestli by to šlo poslat hodinky funkční a na jakou adresu. Děkuji a přeji hezký den p.Soukupová
Nefunkční
Pokud to půjde zaslat funkční
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, nech nás zákazníčka kontaktuje na náš mail info@vigoshop.cz. Určite jej požiadavku vyriešime.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Hodinky opět nejdou. Po nabití vůbec nereagují. Tak co s nimi?
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý deň, nech nás zákazníčka kontaktuje na mail, aby sme zistili v čom je problém. Ďakujeme.
Vigoshop
Hodinky i když jsem je nabila, tak vůbec nereagují. Poraďte! Děkuji
Dobrý deň, presmerujeme konverzáciu na náš mail. Ďakujeme za pochopenie.
Pekný deň, Vigoshop
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Napsala jsem, že hodinky nejdou a stále se nic neděje. Mám poslat zboží zpět? Zatím jste mi nic neporadili.
Dobrý deň, môže nás zákazníčka kontaktovať na mail - info@vigoshop.cz. Podľa mena ju totiž ne nájdeme v našej databáze.
Ďakujeme, Vigoshop
Pokud je zboží nefunkční, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci (například prostřednictvím společností uvedeného e-mailu). Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku a žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází.
Nechápu, proč tolik komentářů a meilů, hodinky nejdou a chci je odeslat zpět, jen neznám adresu osoby. Tohle dopisování je o ničem.
Dobrý deň, v tom nie je problém. Pošleme Vám druhé hodinky, len na to potrebujeme informáciu o nákupe. Napíšte nám prosím na mail a vec vyriešime. Ďakujem.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.