Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, pokusím se co nejstručněji popsat svůj problém. V listopadu roku 2018 jsem v prodejně o2 OC Krakov, Praha 8 zakoupil WiFi router se službou internetu vzduchem. Tento router mám na rekreační chatě. Pracovník O2 garantoval pokrytí v dané lokalitě. Internet ze začátku fungoval sporadicky (jedna stránka se načítala neúměrně dlouho), nyní již nefunguje vůbec. Jednou za čas načte stránku ale jinak se na připojeném zařízení (telefon) objevují různé chybové hlášky: problém s DNS serverem, připojení bylo resetováno, proxy atd.
Po návštěvě prodejny O2 a snaze zařízení reklamovat jsem dostal pokyny, jak postupovat. Měl jsem zavolat na odd. poruch a řešit daný problém s technikem přímo z místa, kde se nachází router. Volal jsem tedy 26.5. kolem 10:00 na linku 800020202. Pominu to, že než mi to vůbec někdo zvedl, čekal jsem asi 20 minut. Poté jsem byl minimálně 4x přepojen, protože nikdo nerozuměl mému problému. Mezi jednotlivými hovory jsem čekal desítky minut. Nakonec jsem hovořil s jistou slečnou, která mi dávala pokyny, co mám se zařízením dělat, a já její pokyny plnil. Ani s ní jsme společně nedošli k závěru. Ona tvrdila, že zařízení funguje normálně, avšak nefungovalo vůbec. Slíbila mi, že celou věc předá dál, a že se mi do 4 hodin ozvou. Nikdo se již neozval, pouze přišly dvě sms:
16:12
Dobry den, pro reseni pozadavku ke sluzbe O2 s cislem 513835342 se Vam ozveme v dohodnutem case 26.5.2019 19:15:02. Vase O2.
19:24
Dobry den, z duvodu nezastizeni jsme Vas pozadavek cislo 27717161 ke sluzbe O2 na 601335371 uzavreli. Pokud potize trvaji, znovu nas prosim kontaktujte. Vase O2.
Dne 28.5.2019 jsem tedy navštívil prodejnu O2, kde jsem již po několikáté interpretoval daný problém, požádal o reklamaci, nebo zrušení smlouvy. Opět jsem byl předán do rukou pracovníka O2 po telefonu, jehož stanovisko bylo následující: Pro řešení problému opět zavolejte na odd. poruch, měl jste měsíční lhůtu na vyzkoušení, pokud technik nevystaví dobropis o vadě zařízení, nelze jej reklamovat, nebo zrušit smlouvu bez sankcí.
Na toto jsem odpověděl, že již nehodlám znovu absolvovat hodinový hovor s několika lidmi, kteří si mne jen ,, přehazují, jako horký brambor,, že první měsíc se alespoň občas nějaká webová stránka načetla, a že ve smlouvě je napsáno, že já budu platit za poskytované služby, které mi však poskytovány nejsou, a toto je také důvodem rušení smlouvy. Smlouvu jsem tedy ukončil.
Nyní je ke mně na cestě pokuta za předčasné ukončení smlouvy. Odmítám tuto pokutu platit, neboť jsem nezrušil smlouvu z vlastního přesvědčení, ale kvůli nedodržení podmínek ze strany poskytovatele. Snaha z mé strany problém řešit dle jejich pokynů byla evidentní, z jejich strany nulová. Ani v té odpovědní sms nedodrželi čas, kdy se mi měli ozvat zpět. Ba dokonce se neozvali vůbec.
Děkuji
Zdeněk Borůvka
Služba číslo 601335371 na jméno Zdeněk Borůvka
Odmítám platit pokutu za předčasné ukončení smlouvy, neboť tato byla ukončena odběratelem z důvodu nedodržení podmínek ze strany poskytovatele. ( nefunkční internetové připojení).
Postup řešení problému jsem dodržel. Poskytovatel nikoliv.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a pokud služby O2 Internetu na vaši chalupě nefungovaly dle vašich představ. Vaše podání ohledně nesouhlasu s úhradou smluvní pokuty za předčasné ukončení smlouvy jsem předala k posouzení našim specialistům, kteří vás budou kontaktovat ohledně dalšího možného řešení.
Nyní vás požádám o strpení, než vám kolegové zavolají.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Společnost O2 mne okamžitě kontaktovala s tím, že smlouva se k dnešnímu dni ruší v plném rozsahu a pokuta za předčasné ukončení nebude účtována. Děkuji tímto serveru VaseStiznosti.cz za pomoc. Doporučuji tuto službu všem nespokojeným zákazníkům nejen společnosti O2.
Hezký den,
děkuji za vaši zprávu a potvrzení kontaktu ze strany kolegů, jsem ráda, že jsme vám měli možnost vyhovět a vše dořešit k vaši spokojenosti.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení: