Společnost


MADDANA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33064Podvodný obchod - zboží nedodal, peníze nevrací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2019, před 6 lety

Lucie Klempířová

Znění stížnosti

Dne 9.5.2019 v internetovém obchodě vybráno a obratem zaplaceno zboží v hodnotě 2690 Kč. Na stránkách obchodu uvedeno, že zboží expedují do 2. dne. Po 10 dnech stále nic, urguji. Výmluva prodejce na neplánované stěhování skladu. Ruším objednávku a žádám vrácení peněz. Po 3 týdnech peníze stále nevráceny, stále urguji a dozvím se, že finanční úřad prodejci obestavil účet !!! Žádala jsem tedy vrácení peněz z vlastního, ne firemního účtu. Prodejce lže, na svých stránkách nadále (!!!) uvádí "záruku vrácení peněz do 14 dnů" a " odeslání zboží do druhého dne".


Produkt

PKR601 Krepové povlečení ALENA zelená, 140x200cm, 70x90cm 5 ks, PKR603 Krepové povlečení TAŤÁNA zelinkavá, 140x200cm, 70x90cm 5 ks


Požadované řešení

Vrátit peníze za nedodané zboží na účet, z něhož bylo placeno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 14:01, před 6 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 16:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.