Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#33066Neproplacení posudku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2019, před 6 lety

Adam Omasta

Znění stížnosti

V rychlosti. Dal jsem reklamovat notebook MSI s nefungujicími klávesami (jediná vada). Notebook mi byl vrácen nefunkční. Bylo mi doporučeno (od CZC) udělat si znalecký posudek a podat reklamaci novou. Vše jsem udělal. Vyšlo mi to. Notebook mi byl proplacen, posudek ale ne, prý, cituji, "protože se nestihlo vyřízení reklamace v rámci 30-ti denní lhůty."

Kontaktoval jsem ČOI a jasně a zřetelně mi bylo řečeno že na proplacení posudku právo mám.


Požadované řešení

Vrácení peněz za znalecký posudek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 14:08, před 6 lety

Nechal-li spotřebitel zpracovat znalecký posudek, který prokázal, že zboží bylo vadné a reklamace tak je oprávněná, má spotřebitel dle § 1924 občanského zákoníku právo žádat náhradu nákladů, které musel vynaložit za zpracování znaleckého posudku. V tomto případě je nárok spotřebitele navíc podpořen i tím, že posudek nechal zpracovat na pokyn prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.