Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33075Bordel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2019, před 6 lety

Iveta Vallova

Znění stížnosti

Dobry den,chci se zeptat co se posledni dobou deje v Penny Marketu.Unicov.Prazdne regaly,zbozi nema cenovky,palety se zbozim uprostred prodejny,jedna pokladna pouze jede,u ktere ceka fronta tak 15zakazniku.Takovy bordel co je tu posledni dobou hruza.Prodavacku vidite pouze jednu a to u pokladny.V odpolednich hodinach kol 14nesezenete rohlik a klasicky chleba,pouze predrazene.Zvadle kvetiny vecne.Bylo by dobre s tim neco udelat,myslim si,ze kdyz to funguje jinde proc ne v Unicove.Byla jsem svedkem kdyz zakaznice si davala zbozi do tasky a u pokladny na zaplaceni vytahla jen co chtela platit.V tu chvili byla prodejna cela bez prodavacek.Tak uvidime zda tahle stiznost povede k lepsimu,preji hezky den Valova


Požadované řešení

Naprava,vymena vedouci videt ze to nezvlada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 12:28, před 6 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Ve zbylých případech prodávající svým jednáním nemohl porušit žádné právní předpisy, neboť organizace práce v dané provozovně je čistě na jeho uvážení. Není-li spotřebitel spokojen s organizací prodejny, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. Je totiž v zájmu společnosti, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2019 13:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.