Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33077Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2019, před 6 lety

Dagmar Adámková

Znění stížnosti

Dne 28.5. jsem měla dovolenou, protože mi nebylo dobře. Takže jsem se celý den nepohnula z domu. Dnes jsem objevila lístek, že mi byla včera doručována zásilka. Číslo na lístku je nečitelné. Na Vaši linku 954261200 jsem volala asi hodinu - nic. Psala jsem na mail uvedený na stránkách České pošty, Mojmírovo náměstí, Brno (uvedený na netu) a mail se mi vrátil s tím, že se nedá doručit.
Na další Vaší lince jsem zjistila číslo na vedoucí uvedené pošty a taky nikdo nebere.
Takže nevím co je to za zásilku a je mi i znemožněno požádat o její doručení. Nezbývá mi nic jiného než to nechat plavat. Protože za ty peníze co berete za poštovné se akorát snažíte zamezit jakému koliv kontaktu s poštou.
Moje stížnost je primárně na přístup pošty na Mojmírově náměstí v Brně, která zásadně zásilky nedoručuje a následně na celý Váš komunikační systém, kde sice jsou maily i telefony, ale nejsou k ničemu.


Požadované řešení

doručit zásilku, jejíž doručení je zaplaceno a zajistit komunikační kanály tak, aby byly použitelné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 21:08, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.