Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33080Špatně cenovky neochota zástup.veduceho

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2019, před 6 lety

Slávka Škalbanova

Znění stížnosti

Dobrý den dnes som bola po xkrat nakupit v Duchcove v Penny markétě a stále ten samý problém špatně cenovky a neochota zastupu veduceho.Persil gel 1l cenovka na regale 99.90 cez kasu 119.90 potom Líná mandle 60g regalovka 8.90 cez kasu 14,90 nechcem aby ste to brali ako zaujatost lebo som bývalá zamestnankyna ale zástup veduceho správanie hrozne nebol ochotný ani vrátit rozdiel ani sa omluvit.Zato mna ste prepustili na základě klamstiev p.G. (viz referenční údaje) informujete ma o nápravě dakujem Škalbanova


Produkt

účtenku číslo 5715_1


Požadované řešení

prosím o nápravu pretoze je to v Duchcove na dennom poriadku nikdy cenovky nesedia s tym co markuju napriek tomu ze dnes cca 14.00-14.30 ich bolo na prevádzke 4ludia.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 23:37, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 06:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.