Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33081Nekomunikace a neochota

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2019, před 6 lety

Veronika Píchová

Znění stížnosti

Koupila jsem mamce zájezd jako překvapení. Když jsem ji ho předala, oznámila mi, že v tomto termínu jde na operaci, se kterou mě nechtěla stresovat. Tím pádem jsme hned v den koupě volali paní, že bychom to rádi zrušili. Oznámila nám, že to jde, ale nedostaneme skoro nic. Proto jsem se obrátila na vedení obeslala jsem snad 5 emailů, ani z jednoho se mi nevrátila odpověď. Absolutní nekomunikace ze strany invie. Nabídli jsme i, že si připlatíme i za jin hotel, nebo jiný termín. Také nešlo. Na dovolenou tedy nevíme, zda pojedeme, jelikož mamka na termín operace čekala rok a půl. Buď tedy ztratíme peníze za tento zájezd, který nevyužijeme, nebo mamka bude čekat další dva roky na složitou operaci. Dodnes jsme byli s Invií spokojeni, ale toto jednání nás velice zklamalo a zkazilo dobrý názor na cestovní společnost.
Opravdu jsem se snažila to vyřešit po dobrém se všemi, ale bohužel toto je celkem vážná situace a byla bych moc šťastná, kdyby se to dalo jakkoli vyřešit.
Děkuji a přeji hezký den


Požadované řešení

mělo by se letět už 1.6, pokud by se dalo stihnout ještě do té doby, tak přesunout termín, nebo jin hotel. Pokud ne, nějaká náhrada za neuskutečněnou operaci v daný termín.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 09:55, před 6 lety

Podle § 2533 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákazník může před zahájením zájezdu od smlouvy odstoupit vždy, avšak pořadatel jen tehdy, byl-li zájezd zrušen, anebo porušil-li zákazník svou povinnost. Je-li ujednáno odstupné, musí být jeho výše přiměřená. Přiměřenost odstupného se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Není-li ujednáno odstupné, odpovídá jeho výše ceně zájezdu snížené o úspory nákladů a o příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Na žádost zákazníka pořadatel výši odstupného odůvodní. Odstupné by ale mělo mít především odškodňovací funkci.

Odstupné by nemusel spotřebitel platit v případě, pokud by k odstoupení došlo z důvodu porušení povinnosti na straně pořadatele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 12:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.