Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, po 3 letech od zakoupení produktu jsem chtěl upgradovat RAM ale zjistil jsem, že model má RAM napevno v základní desce a tak jej nemohu rozšířit, velký nedostek a teď je mi notebook k ničemu ale pro rozšiřitelnost jsem ho pořizovat. na webu se píše o jednom slotu - pokud by byl, není problém vyměnit. Ale on není...
https://www.alza.cz/asus-f540sa-dm065t-stribrny-d3998116.htm
Viz odkaz
Vrácení peněz nebo výměna zboží za jiný produkt splňující moje předešlé požadavky, protože se jedná o uvedení v omyl. Nikde u produktu není tato informace uvedena, ba naopak doporučují DDR3L paměti do tohoto typu (Operační paměť Kingston SO-DIMM 8GB DDR3L 1600MHz CL11)atd...
|
Tweet |
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, jedná se o vadu ve smyslu § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle ustanovení § 2165 občanského zákoníku je kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží. Pokud tato lhůta již uplynula, není prodávající povinen reklamaci vyřídit.
Jiná situace by nastala, pokud by měl kupující sjednanou prodlouženou smluvní záruku. V takovém případě by se práva a povinnosti řídila sjednanými podmínkami. Pokud má kupující sjednanou prodlouženou záruku, měl by se obrátit s požadavkem na plnění záruky na prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.