Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#33084Nedodání balíku na správnou adresu a arogantní přístup řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2019, před 6 lety

Nelly Škrabánková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes ráno mi přišla zpráva, že mi mezi 8 a 10hodinou bude dodán balík společností PPL. V 8hod volal pan řidič a suše mi oznámil, že si mám pro balík dojít do vedlejší ulice. Slušně jsem ho požádala o dodání na příslušnou adresu. Pan řidič mi však oznámil, že pokud nedorazím do vedlejší ulice, balík odveze do PPL Parcel Shopu, který se nachází 10km od dané adresy. Volala jsem i na infolinku PPL, kde jsem chtěla vyřešit danou situaci o dodání balíků. Nejprve jsem hovořila s paní operátorkou a pak jsem značnou chvíli čekala, než se operátorka spojí s panem řidičem. Po komunikaci operátorky s řidičem mi bylo oznámeno, že do naší ulice pan řidič nemůže zajíždět (evidentně v ní spíš nemůže zastavit a předat balík, protože ulici projíždí každý den) a že s ním mám, na dané adrese, problém POŘÁD jen já. Jsem dotčena tímto obviněním, jelikož svou nespokojenost se společností PPL řeším poprvé.


Požadované řešení

Opětovné dodání balíku na správnou adresu a omluva za lživé nařčení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 21:14, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (na sjednané adrese), je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 06:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.