Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes ráno mi přišla zpráva, že mi mezi 8 a 10hodinou bude dodán balík společností PPL. V 8hod volal pan řidič a suše mi oznámil, že si mám pro balík dojít do vedlejší ulice. Slušně jsem ho požádala o dodání na příslušnou adresu. Pan řidič mi však oznámil, že pokud nedorazím do vedlejší ulice, balík odveze do PPL Parcel Shopu, který se nachází 10km od dané adresy. Volala jsem i na infolinku PPL, kde jsem chtěla vyřešit danou situaci o dodání balíků. Nejprve jsem hovořila s paní operátorkou a pak jsem značnou chvíli čekala, než se operátorka spojí s panem řidičem. Po komunikaci operátorky s řidičem mi bylo oznámeno, že do naší ulice pan řidič nemůže zajíždět (evidentně v ní spíš nemůže zastavit a předat balík, protože ulici projíždí každý den) a že s ním mám, na dané adrese, problém POŘÁD jen já. Jsem dotčena tímto obviněním, jelikož svou nespokojenost se společností PPL řeším poprvé.
Opětovné dodání balíku na správnou adresu a omluva za lživé nařčení.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (na sjednané adrese), je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.