Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od této značky jsem v únoru dostala 1500 Kč na nákup. Platnost je do 11.8. Již na konci února jsem se dozvěděla, že pobočka v Hradci Králové je zavřená. Jela jsem později do Prahy, kde mi oznámili, že všechny pobočky v ČR jsou momentálně uzavřeny. Uplatnit poukaz online není možné. V polovině dubna jsem psala email s dotazem, jak mohu své poukazy uplatnit. Od té doby jsem se ozývala ještě několikrát. Bez reakce. Vždy zašlou automatický email s číslem, které se zadá, ale to není funkční. Když jsem prodejnu vyhledala na sociální síti Facebook a svůj dotaz napsala v Českém, Anglickém a Francouzském jazyce, přišla mi odpověď, že je to nějaký konkrétní butik v Paříži. Po mé prosbě, zda by mi s tím mohli pomoci, mě zablokovali.
Jedná se o zakoupený kárkový poukaz v hodnotě 1500. Platný do 11.8.2019
Možnost uplatnit poukaz na nákup nebo navrácení peněz nazpět.
|
Tweet |
Zakoupením poukazu, uzavírá spotřebitel s podnikatelem smlouvu, jejíž součástí jsou i smluvní podmínky, se kterými tímto souhlasí. Smlouva je dvoustranný akt, který zakládá práva a povinnosti oběma stranám.
Dle § 1759 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, smlouva strany zavazuje, lze ji změnit nebo zrušit jen se souhlasem všech stran, anebo z jiných zákonných důvodů. Společnost by měla povolit vyčerpat zakoupený poukaz, případně vrátit cenu za nevyčerpaný poukaz.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Francii, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.