Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dubnu 2014 jsem v Electrowordu v Usti n.L. dal na reklamaci telefon ( zakoupený v 12/2013 ), na ktérem prestala fungovat čtečka sim karet. Do servisu byl zaslany s tim, ze žádám o rozpor s kupní smlouvou do 6 mesicu a zádám výměnu telefonu za novy kus, tzn. ze nechci tento opraveny. Po 30 dnech cekani ( electroword mi nedal vedet, ze se telefon ze servisu vubec vratil ) jsem se dostavil na pobocku, kde mi bylo protokolem ze servisu sdeleno, ze byl telefon opraveny. Dale mi byl predlozen papir od pracovnika Electrowordu, ve kterem mi sdeluji, ze vymenu za novy kus zamitaji, protoze vyrobek fungoval cca 5 mesicu bez bez problemu. Vada se tedy vyskytla v prubehu jeho bezproblemoveho pouzivani. Na zaklade tohoto, se nejedna o rozpor s k. smlouvou podle par.616 obč. zákoníku. Co ted s tim? Dekuji
Samsung Galaxy S3
Dle zákona jsem si vybral místo opravy stávajícího telefonu výměnu za nový kus. Požaduji toto řešení.
|
Tweet |
Dle § 616 občanského zákoníku platilo, že pokud se vada projeví do 6 měsíců od zakoupení, jedná se o rozpor s kupní smlouvou - předpokládá se, že vada na výrobku byla od počátku, pokud se neprokáže opak. Opak není prokázán pouhou domněnkou a jejím tvrzením. Tzn., že věc může být užívána řádně, ale vada se projeví později. Pokud byla do reklamačního protokolu žádána výměna, měla společnost tento požadavek kupujícího dodržet.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.