Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#3310Neuznany rozpor se smlouvou do 6 mesicu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 3 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 11 lety

Jiri Fiedler

Znění stížnosti

V dubnu 2014 jsem v Electrowordu v Usti n.L. dal na reklamaci telefon ( zakoupený v 12/2013 ), na ktérem prestala fungovat čtečka sim karet. Do servisu byl zaslany s tim, ze žádám o rozpor s kupní smlouvou do 6 mesicu a zádám výměnu telefonu za novy kus, tzn. ze nechci tento opraveny. Po 30 dnech cekani ( electroword mi nedal vedet, ze se telefon ze servisu vubec vratil ) jsem se dostavil na pobocku, kde mi bylo protokolem ze servisu sdeleno, ze byl telefon opraveny. Dale mi byl predlozen papir od pracovnika Electrowordu, ve kterem mi sdeluji, ze vymenu za novy kus zamitaji, protoze vyrobek fungoval cca 5 mesicu bez bez problemu. Vada se tedy vyskytla v prubehu jeho bezproblemoveho pouzivani. Na zaklade tohoto, se nejedna o rozpor s k. smlouvou podle par.616 obč. zákoníku. Co ted s tim? Dekuji


Produkt

Samsung Galaxy S3


Požadované řešení

Dle zákona jsem si vybral místo opravy stávajícího telefonu výměnu za nový kus. Požaduji toto řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2014 09:10, před 11 lety

Dle § 616 občanského zákoníku platilo, že pokud se vada projeví do 6 měsíců od zakoupení, jedná se o rozpor s kupní smlouvou - předpokládá se, že vada na výrobku byla od počátku, pokud se neprokáže opak. Opak není prokázán pouhou domněnkou a jejím tvrzením. Tzn., že věc může být užívána řádně, ale vada se projeví později. Pokud byla do reklamačního protokolu žádána výměna, měla společnost tento požadavek kupujícího dodržet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 10:59, před 10 lety

Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:21, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 18:25, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.