Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33100Nepříjemná obsluha čerpací stanice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

33 minut 7 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2019, před 6 lety

Kamila Suchá

Znění stížnosti

Dobrý den,
Při návštěvě vaši čerpací stanice v Lounech nad kauflandem se opakovaně setkávám s nepříjemnou a arogantní obsluhou. Nekomunikuje na úrovni, při nákupu se na zákazníka vůbec nedívá. Ve většině případů kouká z okna, občas se podívá i na druhou stranu, ale zákazníci jí nejspíše moc nezajímají. Na jmenovce má jméno “Renata”. Velmi nerada se vracím na čerpací stanici,když je tam tato paní.


Požadované řešení

Chtěla bych aby se tento přístup nějakým způsobem řešil. Do nedávná jsem neměla problém jet na vaši čerpací stanici v Lounech nad kauflandem. Teď už tam jezdím velmi nerada.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 12:37, před 6 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok spotřebitelky, nemůže být na portálu publikována a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.