Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Při návštěvě vaši čerpací stanice v Lounech nad kauflandem se opakovaně setkávám s nepříjemnou a arogantní obsluhou. Nekomunikuje na úrovni, při nákupu se na zákazníka vůbec nedívá. Ve většině případů kouká z okna, občas se podívá i na druhou stranu, ale zákazníci jí nejspíše moc nezajímají. Na jmenovce má jméno “Renata”. Velmi nerada se vracím na čerpací stanici,když je tam tato paní.
Chtěla bych aby se tento přístup nějakým způsobem řešil. Do nedávná jsem neměla problém jet na vaši čerpací stanici v Lounech nad kauflandem. Teď už tam jezdím velmi nerada.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok spotřebitelky, nemůže být na portálu publikována a bude uzavřena.