Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33102Nevrácení peněz za neuskutečněný zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2019, před 6 lety

Michael Ochman

Znění stížnosti

Dobrý den, 20.7.2018 jsem objednal a zaplatil Víkendový zájezd do Paříže (objednávka 9617192018). 25.7. jsem obdržel 2 vouchery (PEP2859235430, PEP1582960679) a následně rezervoval u CA.
Na zájezd jsme neodjeli, jelikož nás CA zapomněla zapsat na seznam účastníků zájezdu. Protože byla všechna místa tohoto termínu již plně obsazena, byl nám nabídnut náhradní termín 12.-14.4.2019. Tento se z bezpečnostních důvodů zrušil.
2.4.2019 z CA přišel e-mail, v němž mi sdělili, že po zaslání podkladů bylo CA ze slevového portálu sděleno, že pro vrácení peněz za zrušený zájezd musí každý zákazník napsat na slevový portál pepa.cz. Hned 2.4. jsem napsal na podpora@pepa.cz, uvedl čísla voucherů, za které chci vrátit peníze a číslo mého účtu. Odpověděli, že do 30 dní mi peníze vrátí.
Protože peníze nepřišly, 24.5. jsem je e-mailem opět kontaktoval, ale bezúspěšně. Od 24.5. je zkouším telefonický kontakt, ale linka stále hlásí, že vyřizují klienty přede mnou. Na zpětné zavolání taky nereagují.


Produkt

Víkendový zájezd za romantikou do Paříže (objednávka 9617192018), vouchery (PEP2859235430, PEP1582960679)


Požadované řešení

Jelikož nejsou solidní a jejich jednání je nekorektní, požaduji v plné výši vrátit peníze za neuskutečněný zájezd (2598,-Kč).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 11:40, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2019 12:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.