Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
ráda bych se připojila ke spoustě lidem, kteří naletěli seznamce be2. Viděla jsem reklamu v TV a nenapadlo by mne tedy nejprve zadat recenze, považovala jsem ji za seriózní.
14.4.2019 jsem odeslala 149 Kč pro nabízený měsíc služeb. 14.5.2019 mi však z účtu zmizelo 2.247 Kč. V šoku jsem četla recenze a také Vaše rady zde na dTestu. Okamžitě jsem poslala formulář výpovědi e-mailem /29.5.2019/ na zákaznickou podporu be2. Dnes, 30.5.2019 jsem si v bance nechala zablokovat kartu a také zadala reklamaci této platby. Předem mne nikdo neinformoval o tom, že se členství automaticky prodlužuje a že se částka navýší. Celý web be2 je záměrně chaotický, dezorientační a nepřesný na to, aby se klient dostal tam, kam potřebuje.
Pokud budete podávat hromadné trestné oznámení či se rovnou obracet na soud, ráda pomohu. Zároveň i já budu velice vděčna za pomoc.
Zatím však čekám, zda mi společnost be2 vyjde vstříc a peníze vrátí.
Děkuji, hezký den,
s pozdravem
Jana Foldynová
seznamka be2
Vrácení částky 2.247 Kč, která mi byla bezdůvodně samovolně stržena z účtu bez mého souhlasu.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala e-mail, ve kterém společnosti zaslala výpověď smlouvy.
Platila-li spotřebitelka při nákupu služby přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitelka by měla co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, banka mi vrátila peníze zpět, poté, co jsem podala reklamaci na neoprávněnou platbu.
Společnost be2 si stále trvá na svém, ale již měsíc se nikdo neozval. Překvapilo by mne, kdyby mě banka kontaktovala, že platbu opět strhne, protože be2 je v právu.
Účet na portále jsem zrušila. Před tím jsem však na oko bez platby zřídila nový, abych se přesvědčila, zda jsem něco nepřehlédla. Informace o dalších platbách a navýšeních nikde nejsou. Pouze oněch 149 Kč na měsíc vyzkoušení. I tento účet jsem samozřejmě urychleně zrušila, vše jsem si pečlivě zazálohovala.
Be2 jsou podvodníci. Já měla štěstí, že banka stojí za mnou.
Jana Foldynová
Hodnocení: