Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.12.2013 jsem objednala pro dceru mobil. Během týdne byl dodán, ale po týdnu přestal fungovat. SMS zprávou jsem se domluvila s panem Šenkýřem, že mobil vrátím. 3.1.2014 jsem ho zaslala zpět na jím udanou adresu a teď stále čekám co bude. Pan Šenkýř telefon nebere na SMS neodpovídá opověděl jenou vyhýbavou odpovědí, rovněž tak na email. Tímto bych vyzvala všechny poškozené, necht´ o sobě dají vědět.
BML-GT6802 - mobilní telefon na 2 sim karty
Vrátit peníze.
|
Tweet |
V případě, že byla prokazatelným způsobem uplatněna reklamace, která nebyla obchodníkem vyřízena do 30 dnů od uplatnění dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy a zároveň podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Hodnocení: