Společnost


Šenkýř Lumír

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3311Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 11 lety

Kateřina Čadíková

Znění stížnosti

Dne 14.12.2013 jsem objednala pro dceru mobil. Během týdne byl dodán, ale po týdnu přestal fungovat. SMS zprávou jsem se domluvila s panem Šenkýřem, že mobil vrátím. 3.1.2014 jsem ho zaslala zpět na jím udanou adresu a teď stále čekám co bude. Pan Šenkýř telefon nebere na SMS neodpovídá opověděl jenou vyhýbavou odpovědí, rovněž tak na email. Tímto bych vyzvala všechny poškozené, necht´ o sobě dají vědět.


Produkt

BML-GT6802 - mobilní telefon na 2 sim karty


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2014 08:58, před 11 lety

V případě, že byla prokazatelným způsobem uplatněna reklamace, která nebyla obchodníkem vyřízena do 30 dnů od uplatnění dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy a zároveň podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:27, před 10 lety

Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 15:27, před 10 lety


Kateřina Čadíková

Hodnocení: