Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Odlomená rukojeť kočárku během letecké přepravy. Reklamace nahlášena okamžitě, Dolfi odmítá opravu kočárku z důvodu “nesplněných přepravních podmínek”. S tím nesouhlasíme (my jsme to v přepravních podmínkách nikde nenašli), požádali jsme o poslání konkrétních podmínek, kde je jasně definována přeprava kočárku. Bez reakce. Reklamace z 1/2019!!. Kočarek je nepoužitelnej (pořizovací cena 25tis), žádáme o adekvatni náhradu, ev. opravu.
Kočárek Concord wanderer trojkombinace
Oprava nebo finanční náhrada
|
Tweet |
Dle Montrealské Úmluvy platí, že letecká společnost musí vydat cestujícímu zavazadlový lístek pro každý kus zapsaného zavazadla. Letecká společnost je taktéž za zavazadlo a jeho případné poškození odpovědná, a to až do výše 1131 jednotek SDR, což je zvláštní jednotka pro zvláštní práva cestujícího, jedná se asi o 31000 Kč.
Poškozené zavazadlo je třeba dle Montrealské úmluvy reklamovat nejpozději do 7 dnů od příletu. Již na letišti je dobré vyplnit formulář RIP Property Iregularity Report.
Vzniklou škodu je třeba dopravci vyčíslit a prokázat.
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.