Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#33117Neuznaná reklamace televizoru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2019, před 6 lety

Milada Kvačková

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou u pomoc při rozporování neuznané reklamace, kdy nám Společností ALZA a.s. ( prodejcem) nebyla uznána reklamace vady televizoru.

Televizor GoGen 40"TVF40R384STWEB , sériové číslo 8150796800017 jsme zakoupili dne 19.4.2019 poté jsme ji nechali v originálním obalu od výrobce (kvůli plánované přepravě) do 13.5. 2019 . Tento den ji bratr, pro kterého byla určena jako dárek k 60.narozeninám vybalil. Po přišroubování stojanu a umístění na TV stolek při následném zapnutí televize se po chvíli objevil pruh který vypadal jako prasklina která se zvětšila vertikálně a jsou patrné rozteklé krystaly . Je to přibližně v místě kde je ze zadní strany šroub .Na obrazovce ani na rámu není žádné poškození. Bratr si není vědom, že by cokoli udělal při montáži špatně.
Bohužel, jsme se pro televizi dostali až po 14 dnech a následně uplatnili reklamaci, která nám byla ihned technikem zamítnuta. Při přepravě se poškození ještě zvětšilo ikdyž jsme použili originální obal.
Technik z ALZA a.s. nás odkázal na opravu v záručním servisu v Cílkově ulici, tamní technik nám řekl, že neví jak by potřebný komponent sháněl a že by oprava mohla vyjít i na 20 000,-Kč ( u TV za 6 990,-Kč ? ).

Jsme si naprosto jistí, že k žádné špatné manipulaci z naší strany nedošlo. Spíš předpokládám, že problém nastal při balení televizoru do velmi těsného obalu před jeho následnou expedicí prodejci.

O celém tomto problému jsem již informovala i spolěčnost GoGen na e-mail který mají k tomuto určený info@gogen.cz .
Velice Vám děkuji za pomoc při řešení našeho problému.

S pozdravem Stanislav Kvaček.


Produkt

Televizor GoGen 40"TVF40R384STWEB , sériové číslo 8150796800017


Požadované řešení

Požaduji výměnu zakoupeného produktu za nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 14:35, před 6 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2019 12:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.