Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.11.2009 jsem nakoupil boty na běh, zboží č. 600220, vel.9, cena 1240,-Kč (předvánoční cena, původně 1900,-). V prodejně jsem vadu nezjistil, až při chůzi venku mi z LB začala vyjíždět pata. Doma změřil sklon paty LB 74°, PB 69°.
Dne 26.10.2010 v prodejně reklamoval, že "LB nedrží patu uvnitř, pata při chůzi vyklouzává ven". Ale ved.prodejny napsal, že já opotřeboval a žádám vyměnit za nové. Naivně jsem předpokládal, že když kontrola uvidí absolutně nepoškozené boty, zkontroluje uvedenou závadu a dá mi za pravdu. Jenže 3x záporná odpověď "Po odborném ohledání, přezkoušení a porovnání s jiným zbožím stej.výrob.č. nebyla závada zjištěna. Do reklamač.řízení spadají pouze závady výrobního či materiálového charakteru ... Z toho důvodu nemohu reklamaci akceptovat. Zímová,reklamač.odd."
Reklamace č. 160/420, reklamované zboží č. 600220, vel.9, boty na běh, měkce odpružená pata, dýchací předek, ponoření paty 77 mm, barva černá. Důvod reklamace: různý sklon paty - LB 74°, PB 69°.
Žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnutá a zamítnutí je písemně odůvodněno, přičemž s ním kupující nesouhlasí, může si nechat výrobek posoudit nezávislým odborníkem - soudním znalcem. V tomto případě by se mohlo jednat o rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku.
V tomto případě dle nám dostupných informací bylo třeba neuznání reklamace řešit dříve, pokud nebyl výrobek zakoupen se smluvní prodlouženou zárukou.
Záruční doba byla dle § 620 občanského zákoníku 24 měsíců a obecná promlčecí lhůta činí 3 roky.
Z výše uvedených důvodů je právo na vrácení peněz již soudně nevymahatelné.