Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#33121Nedodání zásilky : nedodání zásilky ,arogantni-pristup-ridice,

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2019, před 6 lety

Jiří Šlerka

Znění stížnosti

Dobrý den.
Již několik let používám já a mí přátelé služby PPL. Jsem starší pán a nikdy jsem se nesetkal u této služby s tak arogantním jednáním jako dnes.
Zakoupené zboží jsem si nechal poslat PPL i proto , že doprava je rychlá a PPL to tady zná. Trávím léto u rybníku.
Dnes ráno jsem dostal zprávu: Dobry den,dnes Vam bude mezi 9-11 dorucovan balik 40756430677 bez dobirky.. Kontakt na ridice 777635335.Vase PPL
Byl jsem rád, že to tak pěkně vychází. Ovšem, jaké bylo mé překvapení, když mě o půl desáté přišel email.


Dobrý den,
z důvodu neúplné nebo nesprávné adresy bohužel nemohla být Vaše zásilka doručena


Váš balík bude uložen na depu po dobu 7 dní.
11 Depo Liberec
Americká 363
46010 Liberec
PO – PÁ 11:00 – 20:00 hod.

Změnu údajů pro doručení zásilky prosím proveďte v pplbalik.cz

Pin pro změnu dispozic: 942429

Děkujeme za pochopení.


V 10.17 h. volám řidiči a on mě říká,že mám špatnou adresu a proto moji zásilku veze ze Stráže pod Ralskem přes Českou Lípu do Liberce. Chtěl jsem se s ním domluvit ať počká a nebo mi jede naproti. Prostě něco udělat,aby zásilka byla předána. Bez úspěchu.Volal jsem na zákaznickou linku a paní Jitka Fikušková byla tak hodná a zavolala řidiči o dodání zásilky. Marně.
Ještě potom jsem volal na jinou zákaznickou linku ( jméno neznám jenom číslo 588 080 054 ) a paní mě řekla, že se může stát, že ještě přijede. V systému nenašla, že by se zásilka vracela na základnu.
Znovu tel. řidiči: Dobry den.
Durazne vas zadam o dodani zasilky do kempu Chrastna u Osecné. Ani jste nezavolal jenom jste mě oznámil, že mě to nepřivezete.
Dalši sděleni emailem jako stížnost. J. Šlerka

Obpověď: Nemate presne zadanou adresu, takze neni co resit

Odpověď: Navic jsem volal, byt to vubec neni moje povinnost

Znovu tel. řidiči: Ppl sem jezdi mnoho let. Nevolal jste!!!!!.

Obpověď: Neni co resit

Vůbec nechápu jak takoví člověk může pracovat ve službách pro lidi. Už za 1 republiky se říkalo – náš zákazník náš pán. Pokud se pánovi práce nezamlouvá ať třeba rozváží chleba. Já jsem si za službu řádně zaplatil a doufal jsem, že služba bude řádně provedena.
Od roku 2006 jsem dělal 10 let dispečera dopravy ale s tímto jsem se nesetkal.
To že pán argumentuje tím, že není na tábořišti číslo popisné ještě neznamená, že zákazníka pošle do prd…
Omlouvám se, ale jsem strašně rozezlen. Doufám,že mě nenapíšete. Že řidič je v právu.
Přeji pěkný den a krásný víkend. Jiří Šlerka


Produkt

číslo: 40756430677


Požadované řešení

Dodání, zboží. Pokud to řidiče nezajímá, ať vozý housky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2019 16:50, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 08:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.