Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám předplaceno Digitální Foto od č. 186 - 210. do 23.10.2020
K dnešnímu dni jsem časopis neobdržel...
Mojmír OTIPKA, Deštné 130, 74754 Mladecko, VS 181101788, SS 7901
Chci dostávat časopis v aktuální dané době. Děkuji Otipka
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Pokud by prodávající ve svých smluvních podmínkách omezil spotřebitele na jeho právech (nemožnost odstoupit od smlouvy, pokud je smlouva porušena podstatným způsobem), k takovému ujednání se nepřihlíží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Časopis byl v souladu s reklamací opakovaně zaslán na adresu předplatitele, který doručení časopisu potvrdil emailem.
Hodnocení:
Komentář: Byl bych raději kdyby se to nemuselo řešit touto cestou. Děkuji Otipka