Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, ve Vaší pobočce Penny Teplice-Prosetice, v uzeninách se jsem opakovaně zjistila porušení hygieny. Prodavačky mají na jedné ruce rukavici, kterou berou do ruky požadované ozeniny i nakrájené. Dobře. Ale tou samou rukavicí berou do ruky peníze od zákazníka , z pokladny, dokonce jedné paní upadla mince, tak ji tou samou rukavicí zvedla ze země a dál s ní brala požadované zboží- kuřecí maso další prodavačce. Nebo jsem kupovala vepřové koleno, to koleno prodavačce upadlo na zem a dál mi ho chtěla prodat. Když jsem se ohradila, řekla mi, že je tam přece čisto!!!!!!!!!!!!! Opakovaně jsem na tyto závažné nedostatky upozorňovala vedoucí prodejny maso-uzeniny a nic se neděje, vše se opakuje už několit let.
hrubé porušování soustavné,již několit let hygienických předpisů
výměna vedoucí maso-uzeniny a řádné proškolení personálu
|
Tweet |
V tomto případě, pokud je podezření na porušování hygienických norem, doporučujeme podat podnět příslušné hygienické stanici.
Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.