Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3313Nedodržování hygienických pravidel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2014, před 11 lety

Milada Horjánová

Znění stížnosti

Dobrý den, ve Vaší pobočce Penny Teplice-Prosetice, v uzeninách se jsem opakovaně zjistila porušení hygieny. Prodavačky mají na jedné ruce rukavici, kterou berou do ruky požadované ozeniny i nakrájené. Dobře. Ale tou samou rukavicí berou do ruky peníze od zákazníka , z pokladny, dokonce jedné paní upadla mince, tak ji tou samou rukavicí zvedla ze země a dál s ní brala požadované zboží- kuřecí maso další prodavačce. Nebo jsem kupovala vepřové koleno, to koleno prodavačce upadlo na zem a dál mi ho chtěla prodat. Když jsem se ohradila, řekla mi, že je tam přece čisto!!!!!!!!!!!!! Opakovaně jsem na tyto závažné nedostatky upozorňovala vedoucí prodejny maso-uzeniny a nic se neděje, vše se opakuje už několit let.


Produkt

hrubé porušování soustavné,již několit let hygienických předpisů


Požadované řešení

výměna vedoucí maso-uzeniny a řádné proškolení personálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2014 08:44, před 11 lety

V tomto případě, pokud je podezření na porušování hygienických norem, doporučujeme podat podnět příslušné hygienické stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 16:57, před 10 lety

Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.