Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33132Poškozená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2019, před 6 lety

Ludmila Pospíšilová

Znění stížnosti

Ihned po rozbalení balíku,který byl omotán černou folií jsem uviděla promáčknutou krabici a ve stejném místě promáčknutý obsah balíku-chlebník.Okamžitě jsem volala kurýrovi,poté vaší přepravní společnosti a také jsem kontaktovala internetový obchod MALL.Bylo mi řečeno,že jsem si zásilku měla připojistit.Nikdy žádná přepravní společnost toto po mě nevyžadovala.Zaplatila jsem si Vaší službu,proč bych na tom měla být já škodná,balík zabalit,zajít na Českou poštu,zaplatit si poštovné.....a čekat zda bude uznána reklamace.Přála bych si,aby váš kurýr poškozenou zásilku vyzvedl u mě doma a přivezl mi zboží jiné,nepoškozené. Určitě jste i vy pojištěni proti poškození zásilek,nikoliv abych si platila k poštovnému ještě pojištění já.


Produkt

Název produktu-Brabantia Chlebník Roll Top mandlová


Požadované řešení

Chtěla bych vyměnit zboží tak,aby si kurýr vyzvedl poškozenou zásilku a mě na moji adresu doručil novou nepoškozenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 10:39, před 6 lety

Pokud spotřebitelka uzavřela kupní smlouvu za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (po telefonu, přes internet, ...) a využila možnosti dopravy zboží, které nabízí obchodník, je za poškození zboží odpovědný tento obchodník (prodávající), to i přesto, že poškození zavinil přepravce. Prodávající totiž odpovídá, že věc má při převzetí zboží spotřebitelem vlastnosti, které byly v kupní smlouvě sjednány nebo které se dají od zboží očekávat. Objeví-li se vada v prvních šesti měsících od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodávající by tak musel v případě soudního sporu prokázat, že zboží vadné nebylo.

Spotřebitelka by měla uplatnit reklamaci přímo u prodávajícího. Prodávající má následně možnost požadovat náhradu škody po provozovateli přepravních služeb (IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2019 08:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.