Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem vnukoj vrtulník který od prvního dne nelétá,RC model.Ihned jsem poslal 4.4 vrt.na reklamaci kterou jako uznali že vyměnili baterie.Vrtulnik přišel ve stejném stavu.Pak jsme se pohádali a při druhé reklamaci ho ani nevybalili z balíku ale ještě ho poštelovali tak aby se hned převrátil na bok a rozbil,na což se záruka nevztahuje.Málem se to povedlo ale upadla jen nevýznamná kulička na rotoru kterou jsem opravil.Vrtulnik mám 2 měsíce a ještě nezvlét.Odmítaj mi i uhradit dopravné za první uznanou reklamaci takže jsem zaplatil celkem 2229kčza vrtulník a GLS přepravu na rekl.394kč.Prosįm o pomoc. Dėkuji Beneš Oldřich
PS: není to mùj první vrtulník a jsem zručný modelář.Jejich komunikace je ve stylu nevím co tam s tím děláte nám to lítá!
Obří vrtulník T-55 s protiběžnými rotory (71cm)kód:20723204Gren
Od první reklamace jsem chtěl vrátit zboží ale to mi řekli protože už to bylo 16 dní od koupi,z toho týden to bylo v reklamaci že až po třeťí stejné závadě. Jenže když mi další reklamaci neuznají tak je to do nekonečna. Chci vrátit peníze ato včetně poštovného.
|
Tweet |
Pokud byla první reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno (za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací považujeme například považuje poštovné a jízdné). Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Pokud bylo v případě druhé reklamace rozhodnuto, že se jedná o reklamaci neoprávněnou, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.