Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatila jsem si místenku ve vlaku EC274 Metropolitan, ale v celém vagonu je nesnesitelné horko, ze kterého už jsem dvakrát zvracela. Situace je kritická, rozbitou klimatizaci ve vagonu č. 368 prý nikdo neřeší.
Požaduji vrácení jízdného v plné výši, takhle kritickou situaci jsem ve vlakuopravduještě nezažila.
Problém s klimatizací
Vrácení jízdného a samozřejmě oprava rozbité klimatizace.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.