Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33141Nepřeposlání zásilky " do vlastních rukou adresáta"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2019, před 6 lety

Tereza Pospíchalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 2.5.2019 mi byla do mé poštovní schránky vhozena "Výzva k vyzvednutí zásilky do vlastních rukou".
Jelikož jsem byla na měsíc pracovně mimo domov a zásilku nemohli vyzvednout mí rodiče,snažila jsem se o přeposlání. Nový nešvar ČP je NEBRAT na pobočkách telefony a "okleštit" prac.dobu na minimum,a tak jsem využila Vaše služby o přeposl. písemně, a to 9.5.2019, kdy mi od Vás přišlo potvrzení o převzetí mé žádosti. Bohužel zásilka nedorazila!!Naopak se vrátila odesilateli jako NEDORUČENÁ. Jelikož šlo o zásilku od soudu, figuruji jako osoba, která si ji vědomě nevyzvedla.

Velice "Vám děkuji" za Vámi způsobené komplikace.
S pozdravem Pospíchalová T.
Pod.č.zásilky: RR2129296594F


Požadované řešení

Prosím o vyšetření této věci a o zaslání písemného vyjádření, které na mne požaduje soud a můj právní zástupce.
Byla bych ráda, kdyby se toto již nikomu nestalo!!!!
Díle nevím , proč máte služby o přeposlání elektronicky, když toto nefunguje.
Jestliže budu v soudním sporu nějak pokutována, budu žádat "Náhradu škody"na Vaší společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 08:45, před 6 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.