Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám uznanou reklamaci, ale mám problém z Vaší strany z vyplacením peněz. Při kontaktování reklamační linky stále slyším jen samé omluvy a další sliby!
vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě nemáme dostupné informace týkající se vrácení peněz - proto pouze doplníme, že pokud byla reklamace uznána a jako způsob jejího řešení je stranami zvoleno odstoupení a vrácení peněz, měly by být finanční prostředky vráceny ve lhůtě přiměřené nebo dodatečně prokazatelně stanovené.
Dobrý den, paní Ferdanová,
dohledal jsem si opravný daňový doklad, který byl na základě vyřízení reklamace vystaven ke dni 12.5.2014. Na tento dobropis byl již vystaven platební příkaz, takže k odeslání platby by mělo dojít zítra, tedy ve čtvrtek 29.5.2014.
Prosím kontaktujte mě na emailu macek@czc.cz, pokud by platba na Váš účet nedošla do pondělí 1.6. Věřím však, že v tu dobu již bude vše v pořádku.
Omlouvám se za zdržení, pokusím se zjistit, jak k němu došlo, abychom takovou chybu neopakovali.
Děkuji Vám za pochopení a jsem s pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Velice děkuji za vyřízení snad to bude tak jak píšete. Pokud Vám pomůže malé vysvětlení jak k tomuto zdržení došlo tak to začalo prodavačem na pobočce v Liberci kde jsem zboží zakoupila. Po vyjádření reklamace mi došel email ať si dojdu vyzvednout peníze na pobočku, udělala jsem tak druhý den. Bohužel mi je odmítnul vydat a že mi je pošlete do 14 dnů na účet. Na faktuře bylo že mi příjdou nejpozději do 26.5. Dne 23.5. jsem kontaktovala reklamační linku abych zjistila jestli mi peníze byli odeslány bohužel paní na reklamaci zjistila že prodavač sice zapsal vyplacení na účet ale už nějak zapoměl odklinout odeslaní peněz. Paní na reklamačním jse mi omluvila stím že peníze nejpozději do úterý přijdou a však se tak nestalo proto jsem dneska 28.5. kontaktovala reklamační linku znova.
Myslím si že celá vina je na prodavači na pobočce v Liberci protože jeho celkové jednání během celé reklamace bylo neochotné a arogantní.
S pozdravem Ferdanová
Je pravda, že takto mohlo být zpoždění způsobeno. Děkuji Vám za upřesnění. Zkontroluji systém hlídání plateb určených k proplacení.
Kolegu v Liberci znám osobně dlouhou dobu a chování, jaké popisujete mi k němu příliš nesedí. Na druhou stranu jsem na místě nebyl a raději proberu celou věc s jeho nadřízeným.
Velice Vám, paní Ferdanová, děkuji za podněty k nápravě.
S pozdravem
Petr Macek
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, peníze byly poslány.