Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3315Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2014, před 11 lety

Jana Ferdanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám uznanou reklamaci, ale mám problém z Vaší strany z vyplacením peněz. Při kontaktování reklamační linky stále slyším jen samé omluvy a další sliby!


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2014 09:16, před 11 lety

V tomto případě nemáme dostupné informace týkající se vrácení peněz - proto pouze doplníme, že pokud byla reklamace uznána a jako způsob jejího řešení je stranami zvoleno odstoupení a vrácení peněz, měly by být finanční prostředky vráceny ve lhůtě přiměřené nebo dodatečně prokazatelně stanovené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2014 21:02, před 11 lety

Dobrý den, paní Ferdanová,

dohledal jsem si opravný daňový doklad, který byl na základě vyřízení reklamace vystaven ke dni 12.5.2014. Na tento dobropis byl již vystaven platební příkaz, takže k odeslání platby by mělo dojít zítra, tedy ve čtvrtek 29.5.2014.

Prosím kontaktujte mě na emailu macek@czc.cz, pokud by platba na Váš účet nedošla do pondělí 1.6. Věřím však, že v tu dobu již bude vše v pořádku.

Omlouvám se za zdržení, pokusím se zjistit, jak k němu došlo, abychom takovou chybu neopakovali.

Děkuji Vám za pochopení a jsem s pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2014 22:36, před 11 lety


Jana Ferdanová

Velice děkuji za vyřízení snad to bude tak jak píšete. Pokud Vám pomůže malé vysvětlení jak k tomuto zdržení došlo tak to začalo prodavačem na pobočce v Liberci kde jsem zboží zakoupila. Po vyjádření reklamace mi došel email ať si dojdu vyzvednout peníze na pobočku, udělala jsem tak druhý den. Bohužel mi je odmítnul vydat a že mi je pošlete do 14 dnů na účet. Na faktuře bylo že mi příjdou nejpozději do 26.5. Dne 23.5. jsem kontaktovala reklamační linku abych zjistila jestli mi peníze byli odeslány bohužel paní na reklamaci zjistila že prodavač sice zapsal vyplacení na účet ale už nějak zapoměl odklinout odeslaní peněz. Paní na reklamačním jse mi omluvila stím že peníze nejpozději do úterý přijdou a však se tak nestalo proto jsem dneska 28.5. kontaktovala reklamační linku znova.
Myslím si že celá vina je na prodavači na pobočce v Liberci protože jeho celkové jednání během celé reklamace bylo neochotné a arogantní.

S pozdravem Ferdanová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2014 23:53, před 11 lety

Je pravda, že takto mohlo být zpoždění způsobeno. Děkuji Vám za upřesnění. Zkontroluji systém hlídání plateb určených k proplacení.

Kolegu v Liberci znám osobně dlouhou dobu a chování, jaké popisujete mi k němu příliš nesedí. Na druhou stranu jsem na místě nebyl a raději proberu celou věc s jeho nadřízeným.

Velice Vám, paní Ferdanová, děkuji za podněty k nápravě.

S pozdravem

Petr Macek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.6.2014 14:34, před 11 lety


Jana Ferdanová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, peníze byly poslány.