Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.5.2019 jsem podala doporuceny dopis na poste Zbraslav P5 pod cislem RR278868616CZ,protoze jsem zasilala listek na penize bylo to velmi dulezite,aby to do 31.5.dorazilo.Dnes prisla sms doruceno dnes.Fakt super jestli budu bez penez.Rada bych zpet postovne,protoze tato transakce rozhodne nespada do rychlych zasilek ,ale psani obyc.Dale dne 22.5.me z teze posty bylo avizovano balik do ruky dorucime 8-16.Jelikož marodim jsem cely den doma a nic.Nic ani dalsi den a vecer sms balik je na poste.Tak to jsem byla besna.Nasledujici den jsem sla na postu s tim vyresit zasilku me bylo receno ,ze mi ho znovu doruci odpoledne.Toto jsem neprijala,protoze neverim,ze by dojel.O co vic me prekvapilo kdyz jsem 24.5.balik vyzvedla i presto ze nesmim nic nosit .Co vic me pobavilo ze se 25.5.najednou objevilo ve schrance avizo at si balik vyzvednu nezastizen.Pritom vysavac jsem mela jiz predesly den doma.Tak nevim zda vtip a jeste se zdrazuje.Mozna by se na poli sluzeb mel zjevit nekdo soukrome kdo by take provozoval postu mozna by se pak ta statni konecne zavrela.
Rada bych vrati penize za doporuceny dopis a mozna zamysleni se nad tim jak lide pracuji.Vim ze posta to nema lehke ale na me v praci take nikdo ohled nebere.
|
Tweet |
Pro doporučené psaní uvádí podnik v poštovních podmínkách doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání. Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené. Pokud nebyla zásilka doručena v době přiměřené, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman