Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Následující problém začal v březnu 2019. Můj mobil byl napaden virem. Antivirus, který mám stažený v mobilu, mi nabídl vyčištění tohoto viru. Pro potvrzení vyčištění tohoto viru bylo požadováno zadání telefonního čísla. Po zadání čísla se objevila informace, že služba byla zpoplatněna částkou 99 Kč. Ve vyúčtování 12.3.-12.4. mi bylo naúčtováno celkem 297 Kč – 3 SMS třetích stran. Nebyla jsem si vědoma, že bych tuto zpoplatněnou službu využila 3x, ale neřešila jsem to. Virus byl z mobilu smazán a vše bylo v pořádku. Nicméně v dalším vyúčtování 12.4.-11.5. byly opět naúčtovány SMS třetích stran, a to celkem 5x v částce 495 Kč. Nikde jsem již nic nepotvrzovala, nic jsem nevyplňovala, tak nevím, z jakého důvodu byly tyto SMS naúčtovány.
SMS třetích stran
Tímto Vás žádám o vrácení 495 Kč za naúčtované SMS třetích stran, neboť z mé strany nebylo nic uskutečněno, SMS jsou naúčtovány neoprávněně. Chtěla bych předejít do budoucna tomu, aby docházelo k dalšímu naúčtování SMS od třetích stran.
Děkuji.
|
Tweet |
Operátor zodpovídá za to, že proběhne hovor a změří jak dlouho trvá. Vyfakturuje zákazníkovi cenu hovoru dle charakteru služby. Obsah je ale nutné reklamovat u tzv. třetí strany, pokud by byla služba poskytnuta v rozporu se zákonem.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
U platebních transakcí tohoto typu vždy záleží na obsahu. Podmínky jsou zmíněné vždy před potvrzením platby. Z toho, co píšete, usuzuji, že půjde o nějakou formu předplatného, proto nadále dochází k účtování.
Rád každopádně vše ověřím. Poprosím jen o vaše telefonní číslo a pro kontrolu koncovku rodného čísla za lomítkem. Kdybyste údaje nechtěla posílat zde, můžete nás kontaktovat na email info@o2guru.cz.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,děkuji za ochotu. Mé telefonní číslo je 606 625 383. Za lomítkem u rodného čísla je 1685.
Také ještě jednou děkuji.
Podařilo se mi dohledat, že jde skutečně o předplatné, kde je strhávaná částka 99 Kč týdně. Musí se tak jednat o službu placené antivirové ochrany.
Doplním, že jde o placené služby SMS zpráv na číslo 90440099, poskytovatelem je společnost DIMOCO Europe GmbH. Reklamaci tak doporučuji řešit právě u nich.
Z naší strany vám můžu nabídnout blokování všech prémiových zpráv tak, aby nemohlo být z mobilního telefonu placeno. Jestli ale používáte platby i v jiných případech, nebude to vhodnou variantou.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Prosím tedy o zablokování všech prémiových zpráv. Mobil k platbám nevyužívám.
Děkuji za pomoc.
Dobře. Služba je zablokovaná.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Děkuji za ochotu a rychlost hezký den
Rád jsem pomohl.
Za nás tak považujeme vše vyřešené a můžeme tak případ uzavřít.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.