Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#33159Nevyžádaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2019, před 6 lety

Petr Stejskal

Znění stížnosti

Obdrzel jsem do schranky balicek, po otevreni jsem zjistil, ze obsahuje testovaci baleni jakehosi doplnku stravy "Pro Man," na podporu potence.
V balicku byla slozenka na postovne 49Kc a dopis s prislibem dalsiho zasilani daneho pripravku, jiz za vyssi cenu.
Balicek jsem vyhodil, protoze jsem si jej neobjednal.

Jak jsem nasledne zjistil, tak spolecnost Naturamed, ktera balicek poslala oatri mezi e-shopy pouzivajici nekale prektiky

Jak mam postupovat, kdyz budou neco vymahat?


Produkt

Pro Man -doplen stravy na podporu potence


Požadované řešení

Eliminace nevyzadane objednavky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2019 06:25, před 6 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2019 09:45, před 6 lety

Vážený pane Stejskale,

dovolte mi Vás informovat, že měsíční balení produktu ProMan Plus Vám bylo zasláno na základě webové objednávky, kterou jsme obdrželi dne 28.5.2019.

V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že objednávku může uzavřít pouze osoba starší 18 let, a to výhradně sama za sebe (vlastním jménem a na vlastní účet). Objednání pro jinou osobu, nebo jinou osobou, není přípustné.

Na základě Vašeho prohlášení, že jste si od naší společnosti žádné zboží neobjednal, pravděpodobně objednávku učinila třetí osoba Vaším jménem. Tuto objednávku v současnosti prověřujeme.

Ráda bych Vás informovala, že následné pravidelné zasílání produktu bylo ukončeno a faktura ve výši 49 Kč byla stornována.

Doufáme, že jsme vyhověli všem Vašim požadavkům k Vaší spokojenosti.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2019 10:05, před 6 lety


Petr Stejskal

Děkuji,

bohužel obchodní model společnosti NaturaMed Pharmaceutical v současnosti umožňuje aby zboží jménem prakticky libobolného "fiktivního" zákazníka objednal prakticky kdokoliv, kdo si opatří jeho osobní údaje a tyto zneužije.

Stejskal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 16:54, před 6 lety

Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.