Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,zde v tomto obchodě jsem si koupil mobil v 25.1.2014 během používaní vypadly USB piny,restartoval se často od sebe,vypadával signál,a vypadával kontakt v JACK konektoru,byl v reklamaci,reklamace neuznána,vlastní mechanické poškození,po převzetí zpět,pořád svítila led dioda i když byl telefon vypnutý,i restart nepomohl! + nebyl opravený JACK ani USB konektor,a to jsem neudělal sám i když to servis tvrdí,mobil jsem dal znovu reklamovat,mám teda nárok na odstoupení od smlouvy? A proč servis poničil mobil?
Je to mobil iGet star P500
Žádám o vrácení peněz zpět,jak této značce mám potom věřit? Podle všech recenzí,je to čínský šunt a za tu dobu co jsem ho měl si můžu taky dovolit taky o tom říct že to fakt je šunt . . .
|
Tweet |
Nelze požadovat odstoupení, pokud došlo k zamítnutí reklamace. Jestliže se spotřebitel domnívá, že se jedná o vadu a nikoli o mechanické poškození, na které se záruka opravdu nevztahuje, může prodejci existenci vady prokázat. V tomto případě nejlépe znaleckým posudkem. I přesto, že spotřebitel uplatnil reklamaci ve lhůtě 6 měsíců od převzetí, kdy by měl prokazovat prodejce, že se o vadu nejedná, pokud chce reklamaci zamítnout, doporučujeme uvedený postup z důvodu zachycení stavu mobilního telefonu v době reklamace. Znalec by se měl v posudku zabývat, zda se jedná o mechanické poškození a posoudit povahu vady. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znaleckého posudku.
Co se týká poškození v době, kdy měl zboží u sebe prodejce, odpovídá za škodu dle § 2944 občanského zákoníku.
Společnost expert ČR, s.r.o., byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.