Společnost


BENU Česká republika a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33160Rozdíl u doplatku léku na předpis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2019, před 5 lety

Jindřiška Elgerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Již pár let užívám lék Zaldiar, který mi můj dr předepisuje mimo jiné proto, že byl bez doplatku. Při posledním vyzvednutí léku v Benu v |Plzni na Chotíkovské ul, mi však byla krabička (30tbl) účtována s doplatkem 65 kč. Paní mgr tvrdila, že zaldiar byl vždy s doplatkem a nechtěla se se mnou víc bavit. Ještě ten den jsem se ptala v Benu v Plzni Doubravce, kde mi potvrdili, že zaldiar býval bez doplatku a nyní je s doplatkem 4,99 na krabičku.Za tuto cenu jsem si zde také další předpis vyzvedla. Je možné, že v jednom městě v Benu je u doplatku takový rozdíl??


Produkt

Jedná se o zaldiar 30tbl.


Požadované řešení

Prosím o odpověď, zda je možný takoý rozdíl u doplatku v lékarné -obojí BENU.

Mám věrnostní kartu č.089959, kde je zřejmě možné vše si ověřit.

Děkuji za odpověď.
Jindřiška Elgerová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 15:54, před 5 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 05:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.