Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Řidič vyzvedl a nedovezl ani na depo. V systému je o zásilce záznam. Balík nenávratně ztracen! Už nikdy PPL. I kdyby to mělo stát dvojnásobek, protože taková služba je špatná i zadarmo.
PPL by měla zajistit, aby její řidiči byli hmotně odpovědní za svoje chyby.
|
Tweet |
V rámci uzavírání kupní smlouvy přes internet (tedy tzv. distančním způsobem), odpovídá za přepravu a řádné dodání zboží prodejce. Prodejce odpovídá za bezvadný stav zakoupeného zboží až do okamžiku jeho převzetí kupujícím, pokud přepravu zajistil sám prodejce.
V případě, že přepravní společnost nedodá spotřebiteli zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení rovněž prodejce. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu s danou společností uzavíral prodávající (odesílatel zboží), je prodejce následně v případě pochybení ze strany přepravce oprávněn uplatnit reklamaci dané služby, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.