Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33173Špatně prodaný lístek se slevou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2019, před 6 lety

Dagmar Krnáčová

Znění stížnosti

Dne 29.5.2019 jsem šla zakoupit v Děčíně jízdenku do Luhačovic. Pokladní jsem řekla IN 50 a přidala k tomu kartičku na slevy.Až ve vlaku jsem si všimla,že mám odečtenou slevu pouze 25%. Když jsem se 2.6.2019 vrátila šla jsem tuto jízdenku reklamovat. Jaký byl můj údiv,když mi paní pokladní s další kolegyní řekla,že to není její vina špatně odečtené slevy.Prý přes okénko špatně slyší,kartu na slevy si nekontrolují . Moje povinnost je si jízdenku zkontrolovat. Nevím,ale nikde jsem neviděla nápis zkontrolujte si zakoupenou jízdenku,dráhy za špatně vystavenou jízdenku nezodpovídají.Bývalo by mi stačilo , kdyby se mi za chybu omluvila.Na jízdence je rozdíl kolem 100 Kč. Toto chování mi vzalo chuť nadále používat ČD.


Produkt

jízdenka a špatně odečtená sleva


Požadované řešení

doplacení špatně odečtené slevy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 11:44, před 6 lety

V případě, že je chybně naúčtována cena za službu a zákazník tuto skutečnost může prokázat, je společnost povinna vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je společnost povinna dodržovat dle reklamy či zveřejněného ceníku ceny tam uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle zákona o ochraně spotřebitele.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 05:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.