Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pochybuji že se něco změní. Již 10 let není česká pošta schopna dodržet změnu ukládací pošty. Nedovolám se ani na opakované doručení tam se nebere telefon vůbec (Rajhrad u Brna) vedoucí pošty má obsazeno když zavolám nebere telefon ani jediný. Nemohu se dostat k zásilce Fyzicky je uložena na jedné poště ale výzva zní na poštu kde mám mít zásilky uloženy po změně ukl.pošty. Nemohu se absolutně dostat ke své zásilce takže super služba co nefunguje nepomohla možnost ani telekomunikační úřad ani další možnosti asi by v tomto případě nepomohlo už nic. Změna ukládací pošty nefunguje a já nemám možnost se dostat ke své zásilce
RR811054899CZ
Už konečně řešit že služba změna ukládací pošty je služba na nikdy. Proč se neudělá třeba dosílka ale za roční příplatek rozumného charakteru to už je bezohlednost a je to všem jedno. Budu se bohužel vyhýbat zasíláním přes poštu zvolím jinou dopravní společnost.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman