Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#33175Český návod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2019, před 6 lety

Bohumil Jahn

Znění stížnosti

dne 4.6.2019 jsem si vyzvedl na poště Nový Jičín vás výrobek Telescope. Byl však dodán bez českého návodu a bez návodných obrázků či piktogrsmů. Žsdám zdvořile o jejich neprodlené zaslání.


Produkt

telescope zaslaný na adresu:Jahn Bohumil,Skalky 86,74101 Nový Jičín.


Požadované řešení

neprodlené zaslání českého návodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 10:10, před 6 lety

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2019 10:32, před 6 lety

Dobrý deň, zákazníka sme si vyhľadali v našej databáze a chýbajúci návod sme zaslali na mail. Za nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.


Pekný deň, Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 17:36, před 6 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Dne 4.6.2019 jsem zaslal vaší společnosti stížnost ,neboť jsem k zásilce Teleskopu neobdržel český návod k montáži a návodné obrázky -piktogramy.
Návod mně byl sice zaslán,ale pouze slovně bez obrázků.Z tohoto návodu nelze,bohužel,absolutně vyčíst způsob montáže,ostatně domnívám se,že mně ani nebyly zaslány všechny díly.Žádám znovu o zaslání popisu montáže pomocí návodných piktogramů.Bez toho nelze montáž realizovat.

Díky za vyřízení."

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2019 08:23, před 6 lety

Dobrý deň, nech nás zákazník kontaktuje na mail info@vigoshop.cz. Ďakujeme.

Pekný deň, Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2019 06:45, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2019 14:07, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.