Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
dne 4.6.2019 jsem si vyzvedl na poště Nový Jičín vás výrobek Telescope. Byl však dodán bez českého návodu a bez návodných obrázků či piktogrsmů. Žsdám zdvořile o jejich neprodlené zaslání.
telescope zaslaný na adresu:Jahn Bohumil,Skalky 86,74101 Nový Jičín.
neprodlené zaslání českého návodu.
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, zákazníka sme si vyhľadali v našej databáze a chýbajúci návod sme zaslali na mail. Za nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.
Pekný deň, Vigoshop
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Dne 4.6.2019 jsem zaslal vaší společnosti stížnost ,neboť jsem k zásilce Teleskopu neobdržel český návod k montáži a návodné obrázky -piktogramy.
Návod mně byl sice zaslán,ale pouze slovně bez obrázků.Z tohoto návodu nelze,bohužel,absolutně vyčíst způsob montáže,ostatně domnívám se,že mně ani nebyly zaslány všechny díly.Žádám znovu o zaslání popisu montáže pomocí návodných piktogramů.Bez toho nelze montáž realizovat.
Díky za vyřízení."
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý deň, nech nás zákazník kontaktuje na mail info@vigoshop.cz. Ďakujeme.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.