Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.4.2014 jsem uhradil platbu 749 Kč za slitek 10g Ag. Dle podmínek mělo být objednané zboží dodáno poštou do 15.5.2014.
Protože zaplacené zboží nebylo v termínu dodáno, urgoval jsem dodání a nebo vrácení peněz na účet celkem 5x e-mailem. Na moje e-maily mi nebylo odpovězeno a do dnešního dne jsem nedostal ani zboží, ani vrácené peníze.
Protože jsem ztratil důvěru v tuto společnost, požaduji vrácení částky 749 Kč.
Stříbrný slitek o hmotnosti 10 gramů
Protože jsem ztratil důvěru v tuto společnost, požaduji vrácená uhrazené částky 749 Kč na číslo účtu, z kterého byla částka uhrazena.
|
Tweet |
Byla-li prodávajícímu poskytnuta přiměřená dodatečná lhůta k dodání zboží, spotřebitel má v případě jejího marného uplynutí právo od smlouvy odstoupit. Učiní-li tak, musí mu prodávající ve stanovené lhůtě vrátit zaplacené finanční prostředky, protože došlo ke zrušení smlouvy od počátku.
Paní Petrová Hana se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subejktu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.