Společnost


Europe Easy Energy a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33184Neoznámení přechodu od Amper Market as pod Europe Easy Energy a.s.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2019, před 6 lety

Karel Beneš

Znění stížnosti

Dobrý den,
v únoru 2019 údajně společnost Amper Market as (AA) prodala drobné zákazníky společnosti Europe Easy Energy a.s.
Na tom by asi nebylo nic divného, kdybych se o tom nedozvěděl až v dubnu 2019, kdy mne společnost Europe Easy Energy a.s. zaslala výhružný dopis že jsem neplatič a že jsem uveden v registru dlužníků.
Bohužel společnost Europe Easy Energy a.s. mi nějak pozapoměla oznámit že mám změnit souhlas s inkasem, takže platby požadované z jiného účtu (společnosti Europe Easy Energy a.s.) neprošly.
Ihned v dubnu jsem protestoval a oznámil, že se společností Europe Easy Energy a.s. nemám nic společného, a kdyby mi předali korektně a včas oznámení o přechodu AA pod Europe Easy Energy a.s. tak bych ihned odmítl jejich služby a přešel pod jiného dodavatele. S Europe Easy Energy a.s. nemám dobré zkušenosti. Když před několika lety u nás obcházeli podomní prodejci a způsob jak nabízeli služby byl přesně jak se nyní nazývá skupina tkzv. "šmejdi".

Nyní mi vyhročují, a to i když jsem vše doplatil na nový účet, že u nich musím zůstat ještě další měsíce, a musím platit pouze jim.
Mne se tento způsob nelíbí a jsem přesvědčen, že pokud bych se o prodeji zákazníků pod Europe Easy Energy a.s. dozveděl včas, mohl bych přejít ihned pod jiného dodavatele.

Dopisování nebo volání na jejich linku nemá žádnou řešící odpověď a pro mne plyne pouze jejich trvání na tom, že jsem dle zákona jejich zákazníkem a tedy drahým platícím.
S tím nesouhlasím a chci ihned od dalšího měsíce přejít pod jiného dodavatele, než je Europe Easy Energy a.s. se kterým nemám žádné smlouvy a který mi dal o přechodu informaci až v dubnu 2019 a to pouze jako neplatiči, kterého bez mého vědomí zavedl do databaze dlužníků.
Také nevím, jak může tato společnost nakládat bez mého vědomí a souhlasu s mými osobními údaji, kde bere jistotu, že je může takto zneužívat.

Děkuji předem za radu

Karel


Produkt

služba 80000097666 odběr elektřiny od Amper Market as.


Požadované řešení

ihned umožnit přejít bez jakýchkoli dalších požadavků pod nového dodavatele elektrické energie, a to pozaslání požadavku od nového dodavatele. Výpovědní doba není v tomto připadě platná, záazník nebyl o přechodu včas prokazatelně obeznámen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 16:48, před 6 lety

Ustanovení § 1895 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, říká, že nevylučuje-li to povaha smlouvy, může kterákoli strana převést jako postupitel svá práva a povinnosti ze smlouvy nebo z její části třetí osobě, pokud s tím postoupená strana souhlasí a pokud nebylo dosud splněno.

Strana s tím mohla však souhlasit již s uzavřením původní smlouvy (nutno zkontrolovat). Ustanovení § 1897 OZ říká, že postoupení smlouvy je vůči postoupené straně účinné od jejího souhlasu. Souhlasila-li předem, je postoupení smlouvy vůči postoupené straně účinné okamžikem, kdy jí postupitel postoupení smlouvy oznámí nebo kdy jí postupník postoupení smlouvy prokáže.

Spotřebitel má také možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 10:00, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.