Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#33189Nekalé služby O2 a neoprávněné účtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2019, před 6 lety

Václava Kvapilová

Znění stížnosti

Vážení, jsem nanejvýš naštvaná.
Přišla mi 7.5.zpráva na mobil: Bezplatný měsíc s balíčkem KIno Vám zanedlouho skončí. HBO a další filmové kanály si ale můžete užívat i nadále - stačí 200 Kč/měs. navíc k Vašemu tarifu. Rozhodnete-li se jinak, můžete změnu nastavit v Moje O2 nebo volat na 800 02 02 02. Dnes mi přišla stejná zpráva!
Jak téhle formulaci rozumět????
Je to sprosté ohlupování a šizení lidí.
V mém případě jsem neměla zájem, navíc jsem 29.4. podala výpověď služeb TV+Internet, přišlo mi potvrzení od O2, že teprve 14.5. přijali. Dívala jsem se na O2 Moje služby, abych zatrhla mnou nechtěný balíček, našla jsem, že jsou nějaké objednávky přijaté a v běhu, ale nedalo se poznat, o co se jedná. Volala jsem na O2, kde se mne snažili přesvědčit, abych zůstala u O2 a dávali ještě 100 Kč slevu, když zůstanu. Řekla jsem, že ne, a že mě NAVÍC POŘÁDNĚ NAŠTVAL způsob, jakým tahají z lidí peníze za nepožadovaný balíček HBO.
Jsem nanejvýš naštvaná, protože jsem volala na O2, že balíček HBO nechci a i při jejich přemlouvání mne, abych zůstala, jsem si stěžovala na tyto způsoby, bylo mi řečeno, že to tak NENÍ, že se po měsíci balíček prý ukončí a jedině když ho chci, tak si ho nastavím. Hovory s O2 mám samozřejmě v mobilu, od 14.5.,2x 17.5., 2x 21.5. jsem vždy mluvila s paní či slečnou P.Č.,předtím mi volali také, ale v mobilu není vidět datum (????) jen číslo 271 480 738, u kterého jsem si poznamenala kontakt "VOLALI z O2".
To znamená, že mi u O2 podali NEPRAVDIVOU INFORMACI a já teď s hrůzou zjistila, že mi přišlo vyúčtování na téměř 1000 Kč! ODMÍTÁM KATEGORICKY PLATIT ZA BALÍČEK, KTERÝ MI z O2 SAMI ZAVEDLI A KTERÝ JSEM NECHTĚLA. Jsem v důchodu, vzhledem ke zpackaným a nesprávným informacím nekompetentních pracovníků jak z O2, tak z UPC platím dokonce 2 měsíce oběma poskytovatelům.
Jsem rozhořčená a budu kategoricky požadovat snížení platby o nechtěný balíček KINO, navíc teď jsem zkoušela nastavit zrušení a opět mi to nejde, vyfotila jsem si stránku O2 nastavení, kde nikde nevidím, že můžu zrušit MNOU NECHTĚNÝ BALÍČEK KINO HBO.
Jsem rozčilená na nejvyšší míru sprostým jednáním O2, kdy mě pracovnice ubezpečovala, že po měsíci, když nechtěnou službu HBO atd. nechci, se AUTOMATICKY ZRUŠÍ, když si nenastavím PRODLOUŽENÍ či aktivaci na další měsíc. Můžete si najít a budu požadovat nalezení hovoru s pracovnicí O2, kde mne ubezpečovala, že už to je jinak než dřív.
Bojím se, že mi ve zbytku mé smlouvy s O2 do 12.6. (neb mi přišlo písemně, že O2 k 13.6. ukončuje poskytování služeb)naúčtuje O2 další peníze za NECHTĚNÝ BALÍČEK HBO. NEBUDU NIC TAKOVÉHO PLATIT, ANI JEDNOU JSEM SE ANI NEPODÍVALA, tudíž jsem ani nezjistila, že balíček HBO v TV mám.
S pozdravem a velkým očekáváním, že z důchodu nebudu platit to, co jsem nechtěla a bylo mi automaticky zavedeno,

Václava Kvapilová
Pokud budu urgována, abych platila za to, co jsem nechtěla, budu řešit dále a jinde.


Produkt

O2 TV + internet


Požadované řešení

SNÍŽIT VYÚČTOVÁNÍ FAKTURY ZA NECHTĚNÝ BALÍČEK KINO HBO na běžnou měsíční částku, kterou jsem platila dosud. A rozhodně svévolně nabízený a zavedený KINO HBO balíček nechci a nechtěla jsem!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2019 08:58, před 6 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2019 09:54, před 6 lety

Dobrý den,

moc se omlouváme za nepříjemnou situace. Věc se má takto: nabízeli jsme balíček KINO (HBO + Cinemax kanály) na měsíc zdarma, přičemž před koncem období zdarma jsme rozesílali SMS, že balíček bude zpoplatněn spolu s návodem na případnou deaktivaci. Nefunguje to tak, že je balíček zrušen automaticky a omlouvám se, pokud vám toto bylo řečeno. Účtování balíčku je tedy správné, nicméně nechám u kolegů z oddělení reklamací prověřit sdělené informace a v případě pochybení operátorky Vám bude částka za balíček samozřejmě dobropisována. Kolegové Vás budou kontaktovat v nejbližších dnech.

Ohledně výpovědi - tu jsme skutečně obdrželi 14. 5. 2019, služby budou zrušeny 13. 6. 2019, jak jsme Vám posílali i v potvrzení výpovědi.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2019 12:09, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2019 08:41, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.