Společnost


Alabo s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33191Nevrácení peněz za reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2019, před 6 lety

Martina Snopková

Znění stížnosti

Objednala jsem 6.4. dětské svítící boty Skechers. Zasilku odeslali 23.4.; 24.-25.4. jsme po mailu řešili postup reklamace, protože jedna bota nesvítila. 29.4. jsem dle instrukcí tedy boty poslala zpět v původní krabici s průvodním dopisem. 16.5. mi na můj mail s dotazem na vrácení peněz napsali, že evidují reklamaci od 11.5., peníze mi budou vráceny DO 14 dní. Je 5.6., psala jsem už druhý mail, že peníze stále nemám a reakce žádná, přitom když jsme řešili reklamaci, komunikovali normálně během jednoho dne.


Produkt

Faktura - INV-2019-00550749, objednávka č. 1145775 objednána 6.4.2019


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz za reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2019 08:24, před 6 lety

V případě, že má společnost vracet částku z důvodu odstoupení od smlouvy v rámci reklamačního řízení, pak platí, že celá reklamace má být vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace. V této lhůtě je společnost povinna vyplatit částku spotřebitelce tak, aby s ní mohla skutečně disponovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2019 12:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.