Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem 6.4. dětské svítící boty Skechers. Zasilku odeslali 23.4.; 24.-25.4. jsme po mailu řešili postup reklamace, protože jedna bota nesvítila. 29.4. jsem dle instrukcí tedy boty poslala zpět v původní krabici s průvodním dopisem. 16.5. mi na můj mail s dotazem na vrácení peněz napsali, že evidují reklamaci od 11.5., peníze mi budou vráceny DO 14 dní. Je 5.6., psala jsem už druhý mail, že peníze stále nemám a reakce žádná, přitom když jsme řešili reklamaci, komunikovali normálně během jednoho dne.
Faktura - INV-2019-00550749, objednávka č. 1145775 objednána 6.4.2019
Okamžité vrácení peněz za reklamaci.
|
Tweet |
V případě, že má společnost vracet částku z důvodu odstoupení od smlouvy v rámci reklamačního řízení, pak platí, že celá reklamace má být vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace. V této lhůtě je společnost povinna vyplatit částku spotřebitelce tak, aby s ní mohla skutečně disponovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.