Společnost


eobuwie.pl S.A.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33198Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2019, před 6 lety

Alice Nádvorníková

Znění stížnosti

Dobrý den,
na konci září jsem zakoupila plátěnky Converse na internetovém obchodu eobuv.cz. Po půl roce se boty sami od sebe rozlepily. Zaslala jsem k reklamaci a po měsíci přišlo e-mailem zamítnutí reklamace(zatím nebylo doručeno odůvodnění zamítnutí). Nutno uvést, že boty neměly nijak viditelně opotřebovanou podrážku (v okolí kde se podrážka rozlepila nebylo žádné jiné viditelné poškození), která se i tak rozlepila. Po kontaktování uvedeného telefonního čísla v zamítajícím e-mailu mi bylo sděleno, že mám poslat boty zpět k reklamaci (tzn. zaplatit další poštovné, bez jistoty uznání reklamace). Po žádosti o kontaktní číslo na reklamační oddělení mi bylo sděleno, že komunikují s centrálou v Polsku pouze e-mailem, takže mi telefon nemohou dát. Po dovolání se vedoucího pracovníka zaměstnanců této linky mi bylo sděleno, že nemám zásilku zaslanou zpět z reklamace přebrat a napsat e-mailem odvolání. V reklamačním formuláři jste ALE povinni podepsat prohlášení, kde se uvádí, že pokud reklamovanou zásilku nepřevezmete, může si s ní eobuv.cz nakládat podle svého rozhodnutí.
https://www.eobuv.cz/media/wysiwyg/eobuv_cz/subsite/vraceni_zbozi_reklamace/Reklamacn__formular_CZ.pdf
Prosím o profesionální přístup vůči mě jako zákazníkovi a převzetí zodpovědnosti a odškodnění za vadu výrobku.


Produkt

Plátěnky CONVERSE - Ctas Ox 160468C White/Yellow/Aegan Storm


Požadované řešení

Požaduji výměnu bot za nové, pokud nelze vyměnit za nové, tak vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 12:51, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Dle ustanovení § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající také povinen písemně zdůvodnit odmítnutí reklamace. V případě, že nebylo zdůvodnění reklamace poskytnuto v zákonné lhůtě pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně a kupující může odstoupit od kupní smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 05:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.