Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ze společnosti Slevomat jsem koupil voucher, kde je uvedeno:
"Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru. Rezervaci proveďte alespoň dva týdny před vaším preferovaným termínem z důvodu zajištění kapacit a nábojů. Zároveň však nejpozději 30 dní před koncem platnosti voucheru z kapacitních důvodů."
Mám za to, když je na voucheru uvedeno "Rezervaci proveďte nejpozději 30dní před koncem platnosti" tak mi tato informace sděluje nejzazší termín pro rezervaci. Pakliže termíny nemají jsou zodpovědní to řešit. Termíny sleduji od začátku více jak dva měsíce, ale je bez šance voucher uplatnit z důvodů vyčerpané kapacity. Společnost slevomat jsem kontaktoval měsíc před uplynutím platnosti voucheru s reklamací, že mají stále plno.
Mám podezření, že společnost prodává vouchery nad rámec jejich kapacit, tím tak znemožňuje zakoupené vouchery využít, klame spotřebitele svým tvrzením a odmítá jakkoliv přijmout reklamaci.
Požadoval jsem refundaci formou kreditů, či prodloužení platnosti. V ani jednom případě společnost Slevomat odmítla můj návrh.
Slevomat, prodej neplatných voucherů
Vrácení formou kreditů pro zakoupení jiného voucheru nebo prodloužení stávajícího tak aby se dal využít.
|
Tweet |
V případě, že je služba zakoupena přes slevový portál, je zásadní s kým spotřebitel uzavřel smlouvu. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek. Pokud byly informace publikované u nabídky nesprávné, je vhodné uplatnit reklamaci u poskytovatele služby.
Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany poskytovatele služby bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.
Dobrý den, pane Krapítku,
ráda bych se vyjádřila k celé této situaci. Opravdu mě mrzí, že jste nebyl spokojený s řešením, které Vám kolega nabídl.
Vouchery na střelnici nejsou pouze na víkendové termíny a nejsou koncipovány pouze na 1 danou střelnici. Zážitek jste si zakoupil již na konci prosince. Volné termíny v červnu stále byly, ale pravdou je, že byly například pouze pro 1 - 2 osoby a tak jste nemohl využít všechny 3 vouchery naráz. Ohledně kapacit jsme psali všem zákazníkům také e-mail již začátkem března, aby rezervace nenechávali na poslední chvíli především proto, aby měli možnost využít preferovaný termín.
Během minulého týdne se Vám již ozvala kolegyně, která má celý sektor služeb na starost a nabídla Vám bezplatné prodloužení voucheru na celý měsíc červenec. Ve středu Vám také zasílala e-mail ohledně uvolněného víkendového termínu pro 3 osoby.
Věřím, že budete s řešením spokojený. Kdyby cokoliv, ozvěte se na e-mail velvyslanec@slevomat.cz nebo s vámi celou situaci ráda dořeší kolegyně, která vám psala e-mail.
Hezký den
Kristýna Mrenicová, Velvyslankyně zákazníků
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.