Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.5.2019 jsem předal do opravy Opel Meriva kde nelze zařadit zpátečka /rychlosti dopředu normálně/. Bylo mi řečeno /i napsáno/, že je nutno zjistit rozsah oprav. Auto má 20 tis. km cca 3 roky a prodlouženou záruku na 5 let. 4 x mi slíbili že mi zavolají , což dosud neudělali a já , když se se tam dovolám , tak mi řeknou že ještě nic neví. Řekli mi akorát, že když se budou muset dovést náhradní díly z Německa , tak to trvá 5 dní.Jo a jednou hned ze začátku mi řekli že to může trvat i tři týdny /oprava/.. Jinak řeči mechanik /podle řeči jediný/ má plno práce dokonce jednou , že je nemocný. Evidentně na tom do dneška nic nezjistili a zítra že zavolají.
Prosím o radu jak dál postupovat , když se zítra dovím , že nic nevi.
oprava řazení u auta
Poradit jak s nimi dále postupovat.
|
Tweet |
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
Délka opravy v rámci prodloužené záruky se tak bude primárně řídit právě podmínkami sjednanými v uzavřené smlouvě.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zákazník přistavil neobjednané vozidlo do servisu 28.5.2019 s nefunkčním zpětným chodem.
V době přistavení bylo vozidlo po zákonné dvouleté záruce s připojištěním smluvní na 3 roky u spol. CarGarantie. Zákazník byl při sepisování zakázky upozorněn na aktuálně omezenou kapacitu servisu a s tím spojený delší termín opravy vozidla.
Po ohledání vozidla zjištěna nutná demontáž převodovky s následnou rozborkou převodové skříně. Dne 12.6.2019 byla odsouhlasena společností CarGarantie oprava převodovka na jejich náklady a objednány díly pro opravu.
Dne 19.8.2019 doručeny díly pro opravu. Dne 25.6.2019 zahájena kompletace převodové skříně s následnou montáží do vozu dne 27.6.2019.
Dne 28.6.2019 dokončena montáž a provedena zkušební jízda s následným předáním vozidla 1.7.2019 zákazníkovi. Průběh opravy byl zákazníkovi průběžně při jeho telefonátech sdělován.
Termín dokončení opravy se posunul z důvodu administrativní náročnosti schvalování opravy u firmy CarGarantie a omezené kapacitě dílny – toto bylo s klientem komunikováno telefonicky.
Při posledním posunutí termínu bylo zákazníkovi bylo na dobu nezbytně nutnou zapůjčeno náhradní vozidlo zdarma.
V takovém případě stížnost přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení a uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Při předání mi bylo napsáno do zakázkového listu předpokládaný datum ukončení 14.06.19 . Neustále mi byla vysvětlována složitost opravy převodovky, při čemž Hodnota náhradních dílů činila s DPH 9215,37 Kč. Neustále jsem musel volat a ptát se jak je to daleko dozvídal jsem se samé problémy. Až poslední víkend mi bylo zapůjčeno auto.