Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jako mnoho dalších jsem si bohužel 5.6. 2019 založila prémiový účet u seznamovací společnosti Be2, který byl popisován jako zkušební verze na 1 měsíc v ceně 156 Kč. Bohužel až po zaplacení jsem zjistila, že společnost bez vědomí uživatelů automaticky prodlužuje členství a za tyto nevyžádané služby si účtuje a strhává daleko vyšší poplatky. Vzhledem k tomu, že jsem ještě tentýž den (bohužel až po registraci) narazila na spousty stížností a popisů nekalého jednání, rozhodla jsem se okamžitě odstoupit od smlouvy ještě ten den, tedy během prvních 14 dní, kdy to dle obchodních podmínek lze bez udání důvodu. Výpověď jsem poslala doporučeným dopisem na adresu společnosti, současně také na email zákaznického centra a pana Hlaváčka, který svůj kontakt uvádí u mnohých stížností. Vzhledem k tomu, že jsem četla mnoho stížností týkajících se nečestného jednání společnosti, přerušení komunikace apod., se chci zeptat, co mám ještě pro zrušení prémiového členství udělat. Na moje zprávy zatím nebyla žádná reakce.Na výpověď bych měla mít během prvních 14 dní nárok bez udání důvodu, požaduji tedy okamžité zrušení prémiového účtu a všech dalších služeb této společnosti.
prémiový účet be2
Okamžité zrušení prémiového účtu a všech dalších služeb společnosti be2, na které je nárok během prvních 14 dní.
Potvrzení o zrušení a o tom, že členství nebude již dále prodlužováno a nebudou vymáhány žádné další poplatky.
Zrušení souhlasu se zpracováním osobních údajů.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Spotřebitelce lze doporučit, aby si ponechala dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila. Také lze pro jistotu kontaktovat svoji banku, aby bylo případné snaze strhnutí finanční částky za prodloužení členství zabráněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Po zaslání několika emailů s výpovědí společnost potvrdila deaktivaci účtu
Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.